Aku Yakin Masa Akan...

Bile aku mengaku aku sayang owang,
Aku juga telah bersedia untuk mungkin terluka dengan apa yang bakal berlalu,
Aku juga selalu yakin yang masa akan ubati semua kedukaan kita tuu....

Aku tau, 
Banyak mana aku sakit, sedih, kecewa,
Aku pasti masa akan ubati semua tuu,
Masa akan healed sume rasa tuu, 
Masa akan pulihkan keadaan hati aku...

Aku tau,
Banyak mana aku nangis, mengalirkan air mata,
Aku yakin masa akan menghapus air mata aku, 
Masa akan buat aku tak mahu menangis lagi, 
Masa akan wat aku bertambah kuat. 

Aku percaya setiap masa yang Allah izinkan untuk aku nikmati,
Masa itu Allah mengajar aku erti kehidupan,
Siapa kawan dan siapa lawan,
Siapa sayang dan siapa membenci,
Siapa yang aku perlu and siapa yang sekadar mengetuk hati dan kehidupan aku. 

Yakin lah bahawa masa yang Allah beri tiada yang sia-sia

Menhargai masaMu,
J.D.




0 comments:

Post a Comment